L’Ordre TSF/118/2019, de 4 de juny, publicada al DOGC número 7898, de 17 de juny de 2019, obre la convocatòria per a l'any 2019 per a la concessió de la prestació social de caràcter econòmic de dret de concurrència d'atenció social a les persones amb discapacitat, en el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies
17/06/2019
Aquesta prestació té per objecte contribuir a les despeses ocasionades per l'adquisició de productes i actuacions destinades a permetre la promoció de l'autonomia personal de les persones amb discapacitat física, psíquica o sensorial amb mesures compensatòries per tal de millorar-ne la qualitat de vida i fomentar-ne la integració social.
Els productes i les actuacions objecte de la prestació estan recollits a l'annex 1 d'aquesta convocatòria.
Poden ser beneficiàries les persones que tinguin reconegut un grau de discapacitat igual o superior al 33% i que compleixin les condicions i els requisits que s'especifiquen en aquesta convocatòria.
Les sol·licituds s'han de presentar mitjançant el formulari de sol·licitud que es pot obtenir a les dependències del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies o a través d'Internet, a l'apartat Formularis i documentació del web del Departament, o bé a l'apartat Tràmits del web de la Generalitat de Catalunya, o a l'apartat Tràmits del web del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
Els formularis de sol·licitud, degudament emplenats, han d'anar acompanyats amb els documents que s'indiquen a l'article 6 d'aquesta Ordre per acreditar el compliment dels requisits, i s'han de presentar a les dependències del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, sens perjudici del que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb la disposició final setena i la disposició derogatòria única. Si el formulari de sol·licitud es presenta a les oficines de correus, s'ha de fer dins d'un sobre obert per tal que el personal de correus dati i segelli el formulari de sol·licitud abans de ser certificat, d'acord amb el Reial decret 1829/1999, de 3 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament pel qual es regula la prestació dels serveis postals, en desplegament del que estableix la Llei 24/1998, de 13 de juliol, del servei postal universal i de liberalització dels serveis postals.
El termini de presentació de sol·licituds i la documentació necessària és de dos mesos a comptar de l'endemà de la data de publicació d'aquesta Ordre de convocatòria al DOGC.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.