L’objecte del Reial decret 391/2021, d'1 de juny, publicat al BOE número 131, de 2 de juny, és regular la concessió directa d'una subvenció a cadascuna de les comunitats autònomes i ciutats amb estatut d'autonomia, per raons d'interès públic, social i econòmic, per col·laborar, amb càrrec als PGE, amb el finançament de les despeses derivades de l'execució de les funcions de tramitació de les ajudes en què resulta el desenvolupament del Bo Social Tèrmic, en els termes previstos en els articles 5 a 10, tots dos inclusivament, de l’RDLL 15/2018, de 5 d'octubre, de mesures urgents per a la transició energètica i la protecció dels consumidors
03/06/2021
Aquest reial decret tindrà el caràcter de bases reguladores de les subvencions que estableix.
El reial decret entrarà en vigor l'endemà al de la seva publicació al BOE.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.