Resolució PRE/69/2022, de 18 de gener, publicada al DOGC número 8599, de 4 de febrer de 2022
04/02/2022
S’acorda obrir la convocatòria de la sisena edició dels Premis Alfons Ortuño de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya, per a l'any 2022.
La tramitació, la resolució i el procediment de concessió dels premis que preveu aquesta convocatòria, així com les condicions, el criteris d'avaluació, els requisits de participació i la documentació que s'ha d'aportar, s'estableixen en les bases reguladores aprovades per la Resolució PDA/64/2021, de 13 de gener, per la qual s'aproven les bases reguladores dels Premis Alfons Ortuño de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya (DOGC núm. 8320, de 19 de gener de 2021).
Es consideren destinatàries les administracions següents: a) L'Administració de la Generalitat de Catalunya. b) Les entitats que integren l'Administració local. c) Les universitats públiques de Catalunya. d) L'Administració pròpia d'Aran. e) Els organismes autònoms i les entitats públiques dependents o vinculades a qualsevol de les administracions públiques catalanes. f) Els consorcis en què participen majoritàriament les administracions esmentades i les entitats públiques que depenen d'aquests consorcis o hi estan vinculades. g) Les empreses públiques participades majoritàriament per una Administració pública catalana.
Sota el lema general "Innovació i bones pràctiques”, s'identifiquen les quatre categories de candidatures següents: a) Organització, processos i gestió econòmica. b) Transparència, bon govern, avaluació i qualitat. c) Desenvolupament d'equips i de persones. d) Serveis finalistes.
S'atorgarà un màxim de quatre premis, un per cada categoria de candidatures de conformitat amb el que estableix l’apartat cinquè.
Únicament es tindran en compte els projectes i actuacions que hagin estat efectivament implantats per l'Administració candidata en el període comprès entre l'1 de gener de 2020 i la data final del termini de presentació de candidatures.
El termini de presentació de candidatures és de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC), és a dir, el dia 4 d’abril de 2022.
Les sol·licituds s'han de presentar per mitjans electrònics a través de la plataforma EACAT. L'enllaç a la plataforma també està disponible a Tràmits gencat.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.