Resolució de 15 de febrer, publicada al BOE número 45, de 22 de febrer de 2023

22/02/2023

L'objecte d'aquesta resolució és convocar un curs d'especialització específic per a l'àmbit local que es desenvoluparà durant l'any 2023 amb el següent detall:

Títol: Curs d'especialització en contractació pública i administració electrònica en les Entitats Locals.

Dates de realització: De 18 d'abril a 23 de juny de 2023.

Codi: FL 23306300000.

Lloc de celebració: Aula virtual de l'INAP.

Hores lectives: 50 hores.

Data límit de sol·licitud: 10 dies hàbils des de la seva publicació.

Nombre de places: 50.

Puntuació: 0,50.

Destinataris del curs: Empleades i empleats públics al servei de l'Administració Local destinats en departaments o serveis de contractació que siguin usuaris habituals i amb, almenys, un any d'experiència en l'ús de la PLACSP i amb, almenys, dos anys d'experiència en gestió d'expedients de contractació pública.

Objectius del curs: Estudiar les singularitats en el règim jurídic d'aplicació de l'administració electrònica en la contractació pública. Analitzar i conèixer, des d'una perspectiva pràctica, la regulació i els conceptes jurídics de l'administració electrònica. Analitzar la doctrina dels Tribunals de Recursos Contractuals i Junta Consultiva d'Estat d'aplicació a l'àmbit de la contractació pública. Aprofundir en el coneixement funcional de la Plataforma de Contractació del Sector Públic.

Programa del curs:

1. Configuració electrònica PLACSP.

2. Presentació d'ofertes PLACSP.

3. Obertura i avaluació d'ofertes.

4. Proposta. Requeriment, adjudicació i formalització.

Els qui desitgin participar en l'activitat formativa, hauran d'emplenar i presentar la corresponent sol·licitud electrònica que serà accessible en línia en el Catàleg de Formació del portal web de l'INAP, després de la selecció del curs corresponent en aquest enllaç, o en l'apartat de Formació Local de la pàgina web de l'INAP. En cas d'incidències en la realització de la sol·licitud electrònica, poden posar-se en contacte amb el Centre d'Atenció a l'Usuari (CAU): – Correu electrònic: cau@inap.es. – Telèfon de contacte: 910616892. – Horari d'atenció de dilluns a divendres a 8.00 a 20.00 hores.

L'interessat ha de comptar amb l'autorització del superior jeràrquic des del moment en el qual realitza la inscripció. L'enviament de la sol·licitud telemàtica degudament emplenada suposa l'acceptació expressa de les normes i procediments que regeixen el curs.

La informació detallada del curs serà exposada en la pàgina web de l'Institut. Es podrà sol·licitar informació addicional a través del correu electrònic fl@inap.es. A través del Portal de l'alumne es podrà accedir a tota la informació i serveis electrònics que l'INAP posa a la disposició dels participants, inclosa la relacionada amb les preguntes més freqüents que es plantegen en realitzar la inscripció. Així mateix, mitjançant el seu certificat electrònic, els alumnes de l'INAP podran gestionar en el portal de l'alumne les seves dades personals i les seves sol·licituds, així com consultar l'expedient de les activitats formatives realitzades en aquest Institut.

Per al desenvolupament dels processos d'aprenentatge, els alumnes comptaran amb l'accés gratuït a «Àgora», a l'Administració al Dia i al Banc de Coneixement, així com a la Xarxa Social Professional.

La valoració prevista per a cada curs ho és a l'efecte del que es disposa en l'article 1.D) de l'Ordre TFP/153/2021, de 16 de febrer, per la qual es regula la valoració dels mèrits generals del personal funcionari d'Administració Local amb Habilitació de Caràcter Nacional en relació amb el que s'estableix en la Resolució de l'Institut Nacional d'Administració Pública, de 26 d'octubre de 1994 (BOE de 8 de novembre de 1994).