Resolució de 31 de maig de 2023, publicada al BOE número 134, de 6 de juny de 2023

06/06/2023

L'objecte d'aquesta resolució és convocar activitats formatives descentralitzades per al segon semestre 2023 segons la modalitat i característiques descrites en l'annex.

Com a pas previ a la presentació de les sol·licituds, es recomana revisar la fitxa descriptiva de cada experiència d'aprenentatge, disponible a través del Catàleg de Formació del portal web de l'INAP. La informació publicada en l'annex pot ampliar-se en la fitxa descriptiva de cada acció formativa, a la qual es podrà accedir a través d'aquest enllaç. En ella es detallen els objectius d'aprenentatge, continguts, horari, lloc de celebració, així com una altra informació d'interès.

Podran participar en les activitats formatives relacionades en l'annex preferentment les empleades i els empleats públics al servei de l'Administració local. Els requisits específics de participació en cada acció formativa es detallen en l'annex.

Les accions formatives es realitzaran en la modalitat i en les dates detallades en l'annex. En el cas que resulti necessari fer algun canvi en les dates indicades, serà comunicat amb antelació suficient als participants en l'activitat que es tracti.

Per a les accions formatives en línia, els participants hauran de disposar d'un equip que tingui la configuració tècnica necessària en cada cas per a la seva realització. Qualsevol problema tècnic derivat de l'accés a pàgines web, o de la descàrrega o instal·lació de les aplicacions requerides haurà de ser consultat amb l'administrador del sistema de l'equip que estigui utilitzant.

Els qui desitgi participar en alguna de les activitats formatives relacionades en l'annex, haurà d'emplenar i presentar la corresponent sol·licitud electrònica que serà accessible en línia en el Catàleg de Formació del portal web de l'INAP, després de la selecció del curs corresponent o en l'apartat de Formació Local de la pàgina web de l'INAP.

L'interessat ha de comptar amb l'autorització del superior jeràrquic des del moment en el qual realitza la inscripció. L'enviament de la sol·licitud telemàtica degudament emplenada suposa l'acceptació expressa de les normes i procediments que regeixen el curs.

Es podran presentar sol·licituds a dues activitats formatives incloses en l'annex.

El termini de presentació de sol·licituds serà de deu dies hàbils, comptant a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució al BOE.

En cas d'incidències en la realització de la sol·licitud electrònica, poden posar-se en contacte amb el Centre d'Atenció a l'Usuari (CAU):

– Correu electrònic: cau@inap.es

– Telèfon de contacte: 91 061 68 92.

– Horari d'atenció de dilluns a divendres de 8.00 a 20.00 hores.