Resolució TES/987/2019, de 15 d’abril, publicada al DOGC número 7857, de 18 d’abril de 2019
23/04/2019
Aquest Reglament té com a objecte establir el règim organitzatiu i de funcionament de la Mesa de Valoració de situacions d'emergències econòmiques i socials de Catalunya, des d'ara la Mesa, així com regular el procediment de valoració de les sol·licituds d'habitatge de les persones en situació d'emergència econòmica i social. L'àmbit d'actuació de la Mesa inclou tot Catalunya, llevat dels municipis que disposen de mesa d'emergències pròpia.
La Mesa és un òrgan col·legiat tècnic de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya, competent en la valoració de les situacions de vulnerabilitat i d'emergència econòmica i social de les persones en risc d'exclusió residencial descrites en aquest Reglament, ateses i presentades pels serveis socials bàsics municipals, i d'altres que defineixi el Pla per al dret a l'habitatge. La Mesa té la funció de proposar l'allotjament més adequat per la unitat de convivència.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.