ODS número 4: Educació de qualitat i ODS número 10: Reducció de les desigualtatsEls serveis d’educació infantil tenen una important funció educativa, però també constitueixen un valuós recurs per facilitar la conciliació de la vida personal i laboral, i per promoure la igualtat de gènere en les oportunitats d’accés al mercat laboral. Un recurs i, per tant, uns beneficis, als que no tenen accés els treballadors/es amb horaris no convencionals
22/11/2021
De fet, les famílies que tenen horaris laborals no convencionals (nits, caps de semana o tardes) són les que, sovint, es troben amb més dificultats per poder combinar feina i obligacions familiars a causa de la inexistència de serveis de cura d'infants, i dels inconvenients de deixar els infants a càrrec de familiars en aquests horaris. A més, sovint, aquest tipus d'horaris són més habituals en feines de baixa qualificació/remuneració i, per tant, estan ocupats per treballadors/es amb major necessitats d'accedir a aquest tipus de serveis públics.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.